2011. május 27., péntek

C.Annacondia-Ide figyelj,Sátán! - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

"Adig soha eszembe nem jutott Isten, bár csecsemő koromban megkereszteltek és rendes katolikus esküvőnk volt. Egy olyan távoli Istenben hittem, aki nem sokat foglalkozik azokkal, akik közvetitőn keresztül léphetnek érintkezésbe vele. Fogalmam sem volt arról, hogy Isten törödik velem, és személyes kapcsolatra törekszik. Azt sem tudtam, hogy egészen közel kerülhetek hozzá, olyan intim közösségbe, amelynek során hagyja megismerni magát.
Tele vagy félelmekkel és kudarccal. Mind ezeket látja Isten. Add át neki a szívedet, és Ő kézbe veszi nem csak a családodat, hanem minden problémádat is. 1979. május 19-én este, pontosan féltizenegykor a feleségemmel eggyüt befogadtuk Jézust a szívünkbe. Soha nem fogom elfelejteni, hogyan éreztem magam, amikor kijöttünk arról az összejövetelről. Valahogy minden másnak tünt. Addig sem a pénzemmel,, sem a sikereimmel nem voltam képes megszerezni a békességet és boldogságot. Krisztus mind ezt azonban ajándékba adta nekem, csupán azért , mert szeret.
Életemben semmi nem hozott ilyen rendkivüli változást, mint ami amikor következet be, amikor fölemeltem a kezemet Istenhez. És ahogy teltek a napok egyre boldogabb lettem. "
Tökéletes állapotban!!



Jelenlegi ára: 1 200 Ft

Az aukció vége: 2011-06-15 07:44
. C.Annacondia-Ide figyelj,Sátán! - Jelenlegi ára: 1 200 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése